U drugom stanju - iskustvo nakon rekonekcije

Ja sam, evo, u Atini, kod muza, trudna. I izgleda da je on jos srecniji od mene zbog te cinjenice. Stvari se preokrenu, ili mozda dodju na pravo mesto, ko ce ga znati. 

Ja se osecam dobro i nevezano od drugog stanja, psihicki i fizicki, vec dugo vremena. Tacnije od naseg susreta. Toliko mi je sve brze jasnije da nista ne donosi nemir ili nesigurnost, cak i kad naidje neki problem ili tezi period. A ne kazem da nema i takvih situacija, ne cvetaju samo ruze, ali se nekako uvek sve mnogo brze razresava, nema anksioznosti, nema zbunjenosti.

Zdravlje me nikad nije bolje sluzilo kao od rekonekcije na ovamo, pre svega mislim na sve fizicke simptome, ali mislim da je to sve posledica psihickog mira u meni.

Eto, mogu da ti javim sve najpozitivnije ishode od naseg susreta na ovamo, a sigurna sam da me ceka jos novih razvoja situacija. Daje mi mir sto znam kako god da bude, uvek ce biti ono sto je najbolje za mene u tom momentu da se desi.
 
A da, krenula sam i na voznju, a ne znam da li se secas i da li sam ti rekla koliko me to opterecuje i koliko nisam nikad imala sigurnosti ni da probam. E pa potpuno sam oslobodjena straha i opterecenja, idu mi casovi jako dobro i samu sebe iznenadjujem svojom sposobnoscu.
 
Naravno da mozes da objavis moje iskustvo, cak vrlo rado, ja i ovako mnogima pricam o tom svom iskustvu ne bi li nekom pomoglo. – Dragana

Ova priča ima svoje „uvodne okolnosti“ – pre dolaska na rekonekciju klijntkinja se razišla sa mužem pošto su imali različite želje po pitanju dece, a uz to je imala i izvesnih zdravstvenih problema sa reproduktivnim organima. Uradila je tretmane isceljivanja i ličnu rekonekciju.

Još neka iskustva nakon tretmana isceljivanja možete pogledati na

a nakon lične rekonekcije na: