Nakon tretmana isceljivanja


Otkad znam za sebe tragam i istrazujem kako sebe tako i metode koje otvaraju um i samospoznaju. Do sada je na mom putu bilo mnogo toga 'ali' i cini mi se da se sve to negde slagalo i dopunjavalo sve do rekonekcije za koju sam "slucajno" saznala. Odmah sam znala da je to za mene. 

Samo iskustvo je fantasticno, ali ono sto dolazi posle toga ne moze se ni naslutiti. Imam utisak da sam konacno nasla sebe samu, onakvu kakva jesam, ne kakvu zelim, realno i doslovce svesno prozivljavam i dozivljavam sebe emotivno, mentalno i fizicki. Zivot je to sto jeste, nisam se izmestila iz realnog dozivljaja samo sam u punoci i kvalitetu dozivljaja izasla iz onih mojih uskih okvira iskoracila i sada nema stega i nezadovoljsva, znam da je sve na meni. A proslo je tek dva meseca, ko zna sta cu jos otkriti. 

Hvala Jelisaveti sto postoji i sto nesebicno siri dobru energiju. Danas mogu da kazem da sam zavrsila jednu misiju - i moja deca su prosla kroz tretmane isceljivanja. Preporucujem svima koji se kolebaju.- Sofija, Valjevo
 http://rekonektivnoisceljivanje-jelisaveta.blogspot.com/p/tretmani-isceljivanja-iskustva.html
Još neka iskustva mozete pogledati na:
http://rekonektivnoisceljivanje-jelisaveta.blogspot.com/p/tretmani-isceljivanja-iskustva_16.html