Promišljeno stvaranje i skala emocija - Ester i Dzeri Hiks




Moglo bi se reci da razlicite emocije imaju razlicite vibracione frekvencije, ali preciznije receno, to bi glasilo ovako: vase emocije su pokazatelji vase vibracione frekvencije. Kad imate na umu da vase emocije nagovestavaju vas stepen uskladenosti s Energijom Izvora i da, sto se bolje osecate, vise dopustate svoju uskladjenost sa stvarima koje prizeljkujete, tada je lakse shvatiti kako da reagujete na svoje emocije.
Proces penjanja emocionalnom skalom pomocice vam, bez obzira na to kako trenutno stojite, bez obzira nato sta stvarate i bez obzira na to kako se osecate, da umanjite svoj otpor i time unapredite svoje dopuststanje, a svaki osecaj olaksanja bice pokazatelj ublazavanja vaseg otpora.

Zelimo da vam pomognemo da shvatite da je Promisljeno slvaranje povezano s promisljenim dostizanjem emocionalnog stanja. Na primer:

- Kad nemate dovoljno novca, zelite vise. Ali mi zelimo da shvatite da udaljenost koju cete prelazili nije udaljenost izmedju nedovoljno i dovoljno novca, vec, umeto toga, udaljenost izmedju osecaja nesigurnosti i osecaja sigurnosti. Kad pocnete da konstanlno praktikujete misao koja doprinosi da se dosledno osecate sigurnije - novac mora da usledi.

- Kad ste bolesni, zelite da budete zdravi, ali udaljenost koju prelazite nije ona od bolesti do zdravlja, vec ona od straha do samopouzdanja. Kad pocnete da praktikujete misli koje doprinose da se osecate samopouzdanije, fizicko poboljsanje mora da usledi.

- Kad nemate partnera i zelite da ga nadjete, udaljenost koju prelazite jeste udaljenost od osecanja usamljenosti do osecaja uzbudjenosti ili satisfakcije. Kad pocnete da primenjujete misli koje doprinose da osecate uzbuđenje ili iscekivanje, savrseni partner mora da usledi.

Mazda kazete:- Zelim nova kola, ali ono sto Univerzum cuje je ovo:

Nisam zadovoljan svojim sadasnjim kolima. Sramota me je sto vozim ova kola. Razocaran sam zato sto nemam bolja kola.
Ljubomoran sam zato sto moj komsija ima bolja kola. Ljut sam zato stone mogu da priustim sebi bolja kola.

Mazda kazete:- Zelim da ozdravim, ali ono sto Univerzumn cuje je ovo:

Brinem zbog svog organizma. Razocaran sam sobom.
Zabrinut sam zbog svog zdravlja.
Bojim se da cu doziveti isto lose iskustvo kao moja majka.
Ljut sam zato sto nisam vodio vise racuna o sebi.

Mazda kazete:- Zelim da nadjem drugi posao, ali ono sto Univerzum cuje je ovo:
Ljut sam zato sto moj poslodavac ne uvidja koliko vredim.
Dosadno mi je.
Nisam zadovoljan platom koju sad imam.
Frustriran sam zato sto ne uspevam da ih nateram da shvate.
Pretrpan sam, imam previse obaveza.

Nema niceg sto ste vi ili bilo ko drugi ikad zeleli, a sto postoji iz bilo kog drugog razloga sem zato sto mislite da cete se osecati bolje kad to ostvarite.
Cim svesno identifikujete svoje trenutno emocionalno stanje, postaje vam lakse da shvatite da li birate misli koje vas priblizavaju zeljenom odredistu ili udaljavaju od njega. 

Apsolutna uskladenost s vasom Energijom Izvora znaci da znate sledece:
-Vi ste slobodni.
-Vi ste mocni.
-Vi ste dobri.
-Vi ste ljubav.
-Vi imate vrednost.
-Vi imate svrhu.
-Sve je u redu.

Skala vash emocija izgleda otprilike ovako:
  1. Radost/Znanje/Moc/Sloboda/Ljubav/Postovarije
  2. Strast
  3. Entuzijazam/Zudnja/Sreca
  4. Pozitivno iscekivanje/Uverenje
  5. Optimizam
  6. Nadanje
  7. Zadovoljstvo
  8. Dosada
  9. Pesimizam
  10. Frustracija/Razdrazljivost/Nestrpljivost
  11.  "Ophrvanost"
  12. Razocaranje
  13. Sumnja
  14. Zabrinutost
  15. Svaljivanje krivice
  16. Obeshrabrenost
  17. Gnev
  18. Osveta
  19. Mržnja/Jarost
  20. Ljubomora
  21. Nesigurnost/Krivica/Nedostojnost
  22. Strah/Tuga/Depresija/Bespomoćnost
Dakle, sluzeci se skalom emocija i pocevsi od svog trenutnog osecanja, potrazite emociju za koju verujete da mu odgovara i pokusajte da smislite neke reci koje vas uvode u neko malo manje suprotstavljeno emocionalno stanje.
Kad nadjete svoje mesta na skali emocija, vas zadatak je da pokusate da pronadjete misli kaje vam donose makar mali osecaj olaksanja od emocije koju osecate. Proces glasnog izgavaranja ili zapisivanja vasih misli najbolje ce vam reci kako se osecate. Dok iznosite tvrdnje, s promisljenom namerom da indukujete emociju kaja vam pruza makar malo olaksanja, pocecete da se oslobadjate otpora i moci cete da se na skali emocija pomerite navise, do mesta na kojem cete se osecati mnogo bolje. Upamtite, paboljsano osecanje znaci oslobadanje od otpara, a oslobadanje od otpora znaci vece dapustanje onaga sta stvarno zelite.